Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-11, 10:44   #32
Hette
Medlem
 
Hette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Innlegg: 150
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

Sv: Til dere som har gått ned 25 kg eller mer på Kotolysekuren

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Jeg har planer om å gå ned 40 kg med hjelp av ketolysekuren. Jeg har hørt solskinnshistorier, og ønsker å høre flere direkte fra solskinnsbarna, nemllig dere!!!

Jeg er mektig imponert over dere som klarer å endre livsstilen slik at vekten går ned så mye. Dette krever styrke og tolmodighet over lengre tid!! (Nå sier jeg ikke at de som ikke har kommet i mål ennå, eller de som har gått gått ned mindre ikke er flinke, men denne tråden er til de med 25kg pluss...)

Jeg lurer på hvor lang tid dere har brukt, så jeg vet sånn ca hva jeg kan vente meg... Jeg ønsker å bli inspirert av dere, håper noen har lyst til å dele. Hva har funket for deg, hva har vært mindre effektivt? Har dere trenet mye? Drukket light-brus? Passet på kcal mengder eller spist fritt?

Og ikke minst: Hva føler du nå? (Typisk sp.mål etter en seier )


Hei! Lykke til, du kjem til å klare det fint!!

Det viktigaste er å vere tolmodig, og ikkje gi opp!!

Eg har gått på lavkarbo i 3år, ketolyse i små periodar, med lengre periodar imellom der eg har ete ein del meir karbs, kanskje opp i 100 per dag.. Eg har ikkje stressa, og viss eg har hatt lyst å "skeie" ut ein dag med noko, so har eg gjort det...
Eg vil ikkje la ein sprekk øydelegge for resten av livet..

Du bør finne den mengda karbs som fungerer best for DEG, ingen er like, og vi tåler karbs i forsjellige mengder..



kva eg føler no? hehe, eg er lykkeligare enn eg har vert nokon gang! Eg har fått sjølvtillitt og har vokst utrulig mykje som person!
Singellivet er i allefall heeeilt noko anna no enn den var før.....
Fantastisk!!

__________________


Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat