Sv: Slankeklar 18-åring.
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Sjekk ut frokost - og lunsjtrådene for forslag. Gerd har en oversikt over flere ukers menyplan for ketolyse om jeg husker korrekt. Du finner de nederst i dette innlegget 
Har du mulighet for å oppbevare lunsj kaldt på jobb, evt finnes det mikro er jo middagsrester en glimrende ide 
Hypah: TS skal spise ketogent, og da mangler det en hel del fett i forslaget ditt.
Jeg ville heller ikke anbefalt og øke på karbohydratene før man har nådd målvekt, da kan man begynne og forske litt på hvilket karbohydratnivå som vil gi stabil vekt.
Oja.
Men til TS, jeg ser omtrent ut som deg sånn høyde vektmessig, du er kanskje noe mer kilo enn jeg ja.
Jeg er ikke så opptatt av hva og hvordan jeg spiser, så lenge det er lite karbs i matvarene + fett.
Men det er riktig som Nerthus skriver at jeg spiste lite fett iht hennes mening.
Den filosofi jeg fulgte var 17-day diet og er ikke nødvendigvis lavkarbo, eller ketolyse eller noe annet. Den er sin egen filosofi som jeg anbefaler deg å lese om.
Første perioden er ment å rense ut, andre perioden skal gradvis introdusere deg for mer karbs, siste perioden kombinerer begge de 2 første samt introduserer deg for enda flere karbs.
Oversatt så er det 0gr karbs pr dag i 17 dager, deretter rundt 20 gr pr dag og siste 17 dager mellom 20-50 (slik jeg fulgte den).
I hver periode økes mengden fett, men primært så får du fett fra fisk, kjøtt, ost, smør, oljer osv. Grunnen til at Dr. Mike Moreno som har skrevet 17 day diet vil du skal spise litt karbs underveis i kuren, er for å unngå utvikle karbohydratintoleranse. I praksis betyr det at kroppen din responderer negativt på KH. Så han er uenig i at man skal unngå KH i hele perioden. Men her får man vel velge litt filosofi selv.
Men: Ved å følge denne dietten så fikk jeg en vektnedgang på mer enn 9 kilo på under 2 mnd. Jeg synes det er bra for å være meg. Starter du på dette nå, så kan du under optimale forhold ha potensiale til å gå ned det samme og kanskje mer også til jul og det er jo bra.
|