Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-11, 14:15   #5
Newstart
Seniormedlem

Newstart sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Dere som har mistet mye hår ...

Samme her. Nå er minsta ni mnd og dette startet da hun var rundt et halvt år. Jeg mister masse pr dag. Jeg har langt hår så kanskje det ser mer voldsomt ut enn det er men huff det er så ekkelt. Dette har også skjedd i mine tidligere svangerskap. Jeg også fikk viker her og der. Husker så godt min svigerinne (som er veldig flink til å kritisere folk) Sa til meg at : åh så forandret du har blitt. Da hadde jeg også mistet en god del vekt. Jeg ble så glad for jeg trodde det var positivt ment. Så sier hun videre: så lite hår du har da, du ser jo ikke ut.

Ja så det jeg vil frem til er at det er helt normalt. Jeg har som sagt langt hår og når håret vokser ut igjen så blir det nesten piggsveis på toppen. Ser helt snodig ut. Men det vil komme ut igjen men det tar tid. Ingenting blir som før etter en fødsel vet du.

Jeg ammet bare noen mnd denne gangen men mister like mye hår. Helt utrolig. Ble litt bekymret for om det kan ha noe med at jeg har mistet en del vekt så jeg vurderer å begynne på b vit. Det gjorde jeg tidligere også. Tror det gjør bare godt.

Sist redigert av Newstart : 30-10-11 kl 14:16. Årsak: skrivefeil
Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat