Tråd: Proteinpulver
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-05, 11:46   #7
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Proteinpulver

PF sitt proteinpulver er en del mindre high tech. Det inneholder mye mer karbohydrater (6-7%), men ellers tror jeg ikke du merker noe særlig forskjell. Har ikke smakt det pulveret der, bare det med nøytral smak, og det smakte ikke særlig godt. Jeg liker heller ikke at de bruker aspartam og ikke oppgir hvor mye de har tilsatt, men det blir vel en personlig sak akkurat der. Hvis du har planer om å ta mye proteinpulver på induksjon, så ville jeg uten tvil valgt PVL fordi det er mye renere. Dersom du bare skal bruke littegrann, så er det egentlig hipp som happ, tror jeg.