Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-11, 17:47   #8
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Dere som har mistet mye hår ...

Jeg er veldig følsom for hårtap. Hadde ganske tjukt hår til tidlig i tjueårene, og så bare ble det tynnere og tynnere, mest sannsynlig på grunn av hormontrøbbel ... Det holdt seg stabilt en stund, men da jeg begynte å gå ned i vekt for alvor etter kostholdsomlegging, så røyta jeg som et katt i sommerhalvåret, og det var forferdelig tynt en periode, men vokste seg til igjen, til det utganngspunktet jeg hadde, altså fortsatt tynt.
Men i perioder med mye stress, vektnedgang, sånne ting, så skjer det igjen.
Eneste jeg har prøvd som funker er Nisim. Shampoo som renser hårsekkene og hindrer håravfall. Dramatisk bra effekt. Skulle tro jeg var sponsa, for hver gang jeg ser en tråd om håravfall, så må jeg bare anbefale den! Etter åtte dager så var håret i sluk og børste redusert til et minimum! Har hatt en runde med det nå igjen, og jeg må si jeg kjenner meg igjen i det med piggsveisen. Heldigvis vokser håret mitt veldig fort.
I tillegg kan det være smart med litt hodebunnsmassasje nå og da, for å holde blodomløpet i gang.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat