Til Victor4U: 2 egg er nok det når jeg fyller på med grønnsaker (broccoli paprika, cherrytomat), skinke/pepperoni eller bacon i tillegg til masse ost. Kunne sikkert spist hele, men har vent meg til den mengden nå. Spiste tidligere ikke frokost men har nå kommet inn i rytmen slik at lunchen blir mindre Synes dette går rette veien, og kan ikke si at jeg sliter med noe, slik jeg ser endel gjør med tanke på fristelser osv. Her i huset bakes det hvetekringler og annen gjærbakst - i tillegg til at resten av familien spiser godteri i store mengder i helgen - jeg har rett og slett ikke lyst på eller føler at jeg forsaker noe. Trener ikke noe men prøver å få gått en tur på en halv time eller mer hver dag - logger alt på endomondo, kjekk app til android tlf, kan anbefales. Blir mer morro når man får litt grafer og historikk å følge Anbefaler deg videre diett.no i 14 dagers tid. Jeg brukte det for å få kontroll på hvilke mengder jeg kunne spise. I morgen er det veiedag og jeg vet jeg har gått ned, men hvor mye bir spennende