Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-11, 21:03   #4572
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Dere er gull verd begge to, Maria og Dollsine
Gode og vonde dager vet dere - en trenger noen å dele begge deler med! Mye bedre å få det ut og få satt ord på det, med litt hjelp og støtte er det også lettere å komme på rett spor igjen, uansett hva det gjelder egentlig.
Og ja, Maria, det er hverdager det er mest av, så det viktigste er jo hvordan en spiser da. Håper pizzaen din blr god

Du bruker nok et annet kokosmel enn meg da ja, Dollsine, for jeg får mye lavere kh innhold på mitt enn du får.
Virker dom du samler vann med veldig lavt kh nivå, Dollsinemor. Kanskje du skulle testet ut en og en ting og sett om det bare er kh generelt eller om det bestemte produkter. Holde deg på samme nivå kh, men en dag la dem komme fra en ting og en annen dag la dem komme fra noe annet. Hvis det bare er kh generelt, og ikke enkelte ting spesielt, og tom når du ligger så lavt på kh som du nå gjør, så er du ekstremt ømfintlig.-Og da kan kanskje det også forklare hvorfor du har så vanskelig for å gå ned i vekt - kanskje???

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat