Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.
Jeg har gjort det samme med pisket krem, men tenkte det var litt mindre kh i CF. Sjekket det ikke. Dessuten var det like godt med CF.
Det kan vel ikke være mulig at du ikke kan få i deg et minimum av kh, uten å reagere så veldig.
Hvordan var kroppen før lavkarbo? Reagerte du sånn da og?
Kanskje du har en eller annen form for matintoleranse?
Sanna: Denne kroppen var alltid (stort sett) hoven før jeg begynte på dette kostholdet, men jeg trodde alltid det var pga mel/melmat. Det er ikke usannsynlig at jeg har matintoleranse, tross alt er jeg allergisk mot det meste ellers; pollen, dyr, div mat (som jeg da ikke spiser). Underlig nok! tåler jeg egg. Selv om det i perioder kan føre til at jeg reagerer på andre ting enkelte dager (f.eks i pollentiden)
Bente: du har rett i at jeg må bruke en og en ting, og se. Men - jeg tror det også innebærer melkeprodukter som ost, rømme, fløte osv. Jeg spiser ost hver dag, men ikke alltid rømme, fløte.
Jeg sjekket kokosmelet jeg brukte, og det var en del kh i det. Nå ble jeg veldig usikker på kostfiber og ikke. Pr porsjon (jeg skjære syltynne skiver) er det 1,27 g kh og 0,8 g kostfiber. Er det sånn at jeg skal trekke fra kostfiber, slik at det egentlig kan regnes som å være 0,47 pr stk. Ift vanlige skiver er to tynne = en vanlig.
|