Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-05, 18:13   #27
hede
Seniormedlem

hede sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 52
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sv: Undersøkelse: lavkarbo Bjørn Eidsvåg fan

Jeg har vondt i dag også, og det kommer ikke av BE. Han var som vanlig fantastisk!

Før konserten fredag hadde jeg mitt eget lille BE-rødvinsvorspiel med uforskammet høyt volum (og lurer du på om det var inntaket av rødvin eller musikken som ble spilt høyt, ja da sier jeg som Ole Brum; ja takk, begge deler )

Konserten forløp fredelig hvor vi alle satt på våre stoler og nikket i takt (eller, jeg sang litt for meg selv da), vi (de) er forferdelig dannet i Bergen!

Det ble konsumert litt under konserten også. Byturen etter ble derfor tilsvarende kort. Hede fant ut (for en gangs skyld) at det fornuftigste var å finne en taxi og komme seg hjem. Det gjorde han og var i seng klokka elleve.

Konklusjon:
Fornøyd.

Hede

hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat