Sv: Skal være ærlig
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Ikke vær så hard mot deg selv, spist er spist - og ferdig med det! Om man føler for å "piske" seg selv, kan du jo kjapt gå gjennom hva som skjedde - og ofte så er det litt "bevisstløs i gjerningsøyeblikket" - slik at du kanskje kan i større grad unngå en slik "feil" neste gang.
Du jobber så hardt newstart for det nye kostholdet ditt, og har kommet så langt, så tenk heller over at det faktisk smakte godt der og da, og gå videre med planene dine 
Kos deg også i kveld, ikke overdriv dansingen nå når du er syk da 

Ååå du er bare god du Nerthus. Så fint sagt. Leste dette før jeg sprang ut av døra på lørdag å skal ærlig innrømme jeg fikk tårer i øynene.
Ja jeg føler selv at jeg jobber kjempe hardt. Sprekker utrolig sjelden.
Det smakte faktisk godt der og da. Men det er en veldig herlig følelse jeg får de få gangene dette har skjedd. For det smaker ikke så godt med høykarbo som det gjorde tidligere, og ikke frister den kaken noe mer heller selv om det fortsatt er igjen masse. Utrolig så forandret alt blir når man går på lavkarbo. Iallefall har jeg det sånn. Jeg som var avhengig av brød før. Kunne ikke leve uten. Nå har jeg smakt det en gang siden mars. Og da syns jeg ikke smaken var så god.
Så heldigvis så syns jeg det er veldig lettvint å bare skru tilbake på lavkarbo igjen uten problemer.
|