Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-11, 14:57   #2
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Kremfløte VS Matfløte

Opprinnelig lagt inn av Carmine, her.

Lurer på om det er helt greit å bruke matfløte i stede for kremfløte i maten? Jeg har ikke noe problem med å bruke kremfløte men det er så dårlig holdbarhet på den i forhold til matfløten og jeg bruker såpass lite fløte i matlagingen.... Og åpne en hel boks for et par ss.... Skjønner at jeg må ha kremfløte hvis jeg vil ha krem...

Hvis du følger lavkarbo vil jeg heller si at du skal finne laktosefri kremfløte i så fall. Den har nemlig lengre holdbarhet.