Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-11, 15:42   #418
lizliz
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
lizliz er ny på veien

Sv: August-startere 2011

Jess jess, da er nok en veiedag her og jeg har ikke gått ned eller opp ett lite gram en gang!

gjør ikke så mye egentlig, har spist litt dårlig denne uken ( ingen sprekker eller noe sånn, men litt for lite grønt.. og LKbolle til lunch noen dager , og en for mange desserter) så denne uken skal det strammes inn igjen, kun dessert til helgen. og ingen light brus ( har bare dukket to, men vil ikke bli hekta)

jaja, kan jo dele de snacksene jeg har spist denne uken
"smash" av bacongull med sjokoladetrekk ( var litt for mørk sjokolade for min smak, neste gang litt lysere, så blir det litt mer likt smash)

vanilla fudge: ( oppskriften som ligger på forumet) var litt for merkelig ettersmak for min del, og smakte for lite karamell.. så denne var ingen høydare for min del.

fotballfruens boller : laget med kokosmel ( 50 g) og resten likt som ingrediensene .. prøver med 40 gram neste gang for denne gangen måtte jeg tilsette litt mer fløte så det ikke skulle bli for tørt.. ( og 1 ss kardemomme isteden for 2 ) men disse er kjempe gode!!

hmm.. prøvde å lage lapper denne uken og.. men dette hold seg ikke sammen og smakte for mye kokosmel.. så .. næh..

jøss så mye drit jeg har spist denne uken... et under at jeg har klart å holde meg til 15 kh!! haha..

lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat