Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-11, 20:59   #4587
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Tilbake igjen etter å ha fått svingt litt på hoftene

Hvis du ikke er sulten på mer enn 1300 Dollsine, så skal du ikke spise mer enn 1300 heller. Det er jo ett viktig prinsipp at en ikke skal spise etter at en er mett, jeg tenkte mer 1500 som en øvre grense. Mente absolutt ikke at du skulle presse i deg mer enn du følte behov for
Veldig mange, ikke bare Skaldemann, som mener at kroppen trenger tilstrekkelig med fett for å være villig til å gi slipp på fettet som er på kroppen. -men det er jo klart - et sted går jo grensen, overspiser man på fett, så er det jo uansett ovespising Viktig å finne rette balansen for deg tror jeg - nok til at kroppen ikke holder på fettet og nok til å holde deg noenlunde mett, men allikevel ikke så mye at du ikke går ned i vekt

Det med proteiner skal faktisk regnes ut fra "fettfri" vekt, så når man er normalvektig skal man likevel bare ta tre fjerdedeler av den vekten som antall gram proteiner man trenger, så 60 burde likevel være mer enn nok nok hvis du ønsker å stramme inn på noe annet enn fettet.... Overflødige proteiner omdannes jo til glukose, som igjen påvirker blodsukker, insulin og veskeansamling i kroppen

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat