Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-11, 21:34   #31
Skaldekvad
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2011
Skaldekvad er på en erverdig vei

Sv: Slankeklar 18-åring

Dag 2:

Var moderat sulten når jeg våknet opp i dag (06:45), spiste 2 kjøttkaker og ett egg med majones til frokost.

Til lunsj (11:30) var jeg egentlig ikke noe særlig sulten, og spiste 1 og en halv kjøttkake med 2 egg ved siden av.

Men rundt 16-tiden var jeg UTROLIG sulten, og det førte til at jeg spiste 4 kjøttkaker med majones, pluss to baconskiver, en halv bunt brokkoli og kanskje 8 skiver ost. Var enda ikke helt mett, så jeg spiste rundt 100 gram baconsnacks en halv time etter middagen.

Prøvde meg også på et glass med Sprite-Zero, siden søtsuget kom når søsteren min ville være snill og dele halloween-godtet sitt med meg (Takket selvfølgelig nei). Drakk bare et par små slurker, siden jeg er usikker på dette med kunstige søtningsmidler, men kan si at det gjorde underverker med søtsuget! Er det trygt for meg å drikke lite-brus i moderate mengder? Det var virkelig godt, selvom jeg aldri før har likt lite-brus i noen former. Skaldemann er uklar på dette, og det er visst ulike oppfatninger om det her på forumet, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Noen som har brukt ketolyse som kan hinte meg i riktig retning?

Alt i alt en grei andre dag. Merket fort at utholdenheten ikke var den samme i gym-timen i dag, men utholdenheten kommer vel etter hvert. Merket også en viss øking i snus-forbruket, men det kan vel komme av at kroppen vil kompansere for fraværet av karbohydrater. Ble overrasket over at jeg klarte å spise så utrolig mye til middag, men i følge Skaldemann er det jo bra å spise mye, så lenge kroppen ber om det. Men han sier også at man i startfasen skal passe på proteinene, siden de kan virke negativt på "fettbålet". Jeg har vel fått i meg utrolig mye proteiner, har jeg ikke?

Kjøpte iallefall ketosticks i dag, og det viser seg at jeg er i ketose allerede! Mamma skulle kjøpe badevekt i dag, men det glemte hun, så jeg har ikke fått veid meg enda. Får håpe den blir kjøpt inn i morgen!

Skaldekvad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose FTW! Svar med sitat