Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-11, 00:11   #19
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Mama Lupes VS Smart & Delicious Low Carb tortilla

Fikk så lyst på karamell etter at jeg skrev i denne posten. Så fint at de tar inn flere varianter!

Vil bare dele en liten suksesshistorie fra i kveld: Jeg har laget karamellpudding som smaker skikkelig karamellpudding! For å få til dette brukte jeg nok et fantastisk produkt fra USA, den kostet bare 4 dollar der borte, så det er garantert rom for en importør til å legge på en del for toll og fortjeneste.... det er for få lavkarboprodukter i Norge som dette spør du meg. Vet om stevia toffee, men jeg kan ikke fordra steviasmaken :S

http://www.target.com/p/Archer-Farms...z/-/A-12936263

Brukte den sammen med egg, fløte, sukrin og litt vanilje... omtrent vanlig fremgangsmåte, men måtte tillsette sirupen i røra istedet for at man glaserer formen med knekk.

Eneste store forskjell er at den ikke blir like "pen" uten karamellranden, men det ga jeg blaffen i

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat