Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-11, 12:09   #7
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Ketosticks. Er beige veldig tydelig?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Å stresse forandrer ikke det spøtt på fargen, det er i allefall helt sikkert

Ikke så mange alternativer enn å vente til i kveld og skvette litt på pinnen igjen da

Hvorfor er det viktig for deg å bruke sticks? De viser jo bare hvor mye ketoner du har i urinen, og ikke det spøtt om hva som skjer i kroppen av fettforbrenning.

Kanskje jeg har misforstått, men trodde klue med ketolysekuren fremfor andre kurer er at når man er i ketose, så forbrennes fett lettere. Dersom jeg ikke skal være i ketose, så kan jeg like så godt drive med LCHF eller noe annet for å gå ned. Jeg valgte ketolyse for jeg tror at det er mest ekstremt, ergo mer effektivt. skal jo ned 40 kg, som er sinnsykt mye syns jeg, så trenger noe effektivt for å ikke miste motivasjoen...