Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-11, 12:21   #12
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ketosticks. Er beige veldig tydelig?

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Kanskje jeg har misforstått, men trodde klue med ketolysekuren fremfor andre kurer er at når man er i ketose, så forbrennes fett lettere. Dersom jeg ikke skal være i ketose, så kan jeg like så godt drive med LCHF eller noe annet for å gå ned. Jeg valgte ketolyse for jeg tror at det er mest ekstremt, ergo mer effektivt. skal jo ned 40 kg, som er sinnsykt mye syns jeg, så trenger noe effektivt for å ikke miste motivasjoen...

Som Nellie og andre sier, det er ikke en magisk greie som gjør at overvekta renner av om en er i ketose.

Bruk heller tiden på å spise etter ketolyseprinsippene, om det er den du vil følge. Trives du ikke med å spise ketogent, kan du lese deg opp litt på andre retninger og finne noe du trives med

At du lar papirstrimlene skape stress er definitivt noe som kan være med å hindre negang. Stress er en gedigen patystopper for mange!

Senk skuldrene, finn fristende oppskrifter, event følg menyforslaga i Ketolyseboka og nyt livet

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat