Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-05, 22:03   #127
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Kjører i gang i morgen jeg, og starter med frokost selv om jeg ikke har de mest optimale ingrediensene i hus. Har f.eks. ikke smør, bare margarin. Hvordan er det med kaviar? Kan jeg spise det? Og gulrot?

Bruk margarinen i morgen tidlig, deretter kaster du den....husk den blir omdannet til transfettsyrer når den blir varmet opp...

Kaviar...joda...så lenge du tar det med i det totale karboforbruket i løpet av dagen, så kan du det...

Liker du kaviar, så kjøp heller rød eller svart kaviar på plastboks- de er ikke tilsatt sukker eller annet søtningsmiddel så langt jeg husker... og så smaker det dobbelt så godt også da...

Samme går for gulrot. Husk bare å telle det med i dagens karboinntak!

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat