Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-11, 00:20   #13
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Farlig å bruke Cocosa Ekstra Virgin å steke i?

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

Marella77, hva liker du av mat? Liker du krydret mat som indisk/thai? Liker du bounty? Eller vil du heller kamuflere smaken i bakverk med kakako...

Det enkleste er dog å gjøre litt som med tran, å holde seg for nesten, svelge en skje cocosa og så en slurk kaffe etterpå som tar det hele bort, og så puste :P Haha..... Evt røre den inn i kaffen med en ss fløte.

Litt vrient å vite hva som funker best for deg så jeg ramser opp litt forskjellig... Jeg kombinerer litt av alt

Ja, hva liker jeg? Jeg er glad i mexikansk mat, så lenge det ikke blir for sterkt. Liker asiatisk mat også, og italiensk. Har aldri drukket kaffe, dvs jeg liker det ikke, er det noe annet som tar bort smaken? Cola zero? Er det virkelig verdt det? Er det et kjærrigråd at man går ned raskere i vekt med cocosa, eller er det dokumentert? vet du? Jeg syns den smaken og konsistensen var grusom. Men vet jo at det er frivillig, hehe.

Når det gjelder sjokolader og bakeverk, så har jeg ikke prøvd meg på noe nye produkt, utenom 2 ts med sukrin. Er redd disse lavkarbo-tingene/erstatningene skal ødelegge vektnedgang. Er litt skeptisk til produkt jeg aldri har hørt om inntil for noen uker siden. Men ser jo at mange her bruker de....