Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-11, 14:21   #35
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Ketosticks. Er beige veldig tydelig?

Opprinnelig lagt inn av Petra71, her.

Jeg pleier å mekke dette brødet
http://www.funksjonellmat.no/lavkarbobrod/om/

Tusen takk for tipset

Opprinnelig lagt inn av Simba1, her.

Hva som passer for Ketolysekuren vet jeg ikke (har ikke lest boken), men "Spis deg slank" har gode brød synes jeg De ligger på 1.5-2.8 g netto karber/ 100 g.

Ok, da skal jeg prøve disse Tusen takk for tips

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

Karins og Nannahs brød er superpopulære her inne...

Forøvrig slo stixene til igjen i kveld med feilmåling. Første stix'en var litt rosa i hjørnet, neste var lilla :S

Takk igjen Alynna, for gode tilbakemeldinger Jeg skal prøve Nannahs brød en dag, får bare ikke somlet meg til å handle ingredienser. Skal også sjekke ut det på i Sandvika du foreslo.

Så rart med de stix-a, hm... Går jo alltids an å klage

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

Kom på en viktig ting (synes jeg), føler du deg god og mett og ikke får blodsukker-spikes, men slapper av og spiser nå og da når det faller deg inn, uten å gafle innpå, så er det et godt tegn på ketose. Og det er også hvorfor så mange trives med det som "slankekur" , fordi lavkarbo krever veldig mye viljestyrke til å sulte seg selv.

Hva mener du med å sulte seg på lavkarbo? Mener du at de som ikke er i ketose må sulte seg fra søtbehov?