Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-11, 14:34   #36
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Til dere som har gått ned 25 kg eller mer på Kotolysekuren

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Jeg gikk ned rundt 25 kg fra August til i våres.
Her er min slankehistorie for de intresserte

http://nadjasin.blogg.no/1296553018_...ehistorie.html

Hei Nadja! Gratulerer!! Jeg blir faktisk rørt når jeg leser historien din!! Bra jobba, du må være så stolt og glad!! Ikke noe er bedre enn det!!!

Jeg har selv vært overvektig mer eller mindre i 13 år. Gått oppover og oppover, med noen nedoverbakker også. Totalt lagt på meg 46 kg! Hjelp, det er jo helt sinnsykt!! Men det skal sies at jeg var veldig tynn for 13 år siden. Men men, nå skal 40 kg av! Håper jeg! Jeg er motivert, og har holdt på i 3,5 uke nå, og har gått ned 7,2 kg! Jeg ser at du gikk ned 8 kg på 2 uker! Sinnsykt bra! Spiste du mye fett? For jeg tror kanskje jeg spister for lite... selv om jeg er fornøyd med vekttapet, vil jeg gå ned fortere. (Er konkurranse menneske, og når jeg leser om andre som går ned 15 kg på en mnd, så tenker jeg automatisk: Hva har de gjort anneledes?)

Takk for at du deler din historie! Og ps, du ser nydelig ut!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat