Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-11, 00:06   #52
Kimsize
Nytt Medlem
 
Kimsize sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Bergen
Alder: 41
Innlegg: 1
Kimsize er på en erverdig vei

Sv: Til dere som har gått ned 25 kg eller mer på Ketolysekuren

Jeg har gått ned 25 kg siden april/mai. I begynnelsen var jeg veldig streng og lå på ca. 15 karber om dagen. Men etterhvert ville jeg teste ut mine egne grenser. Fant fort ut at jeg tålte endel og kunne gå opp til omtrent 100 karber og likevel være i ketose. Vekttapet har vært litt fram og tilbake, noen uker har jeg gått ned 0,5 kg og noen uker 3 kg. Det har vært litt trening og endel turgåing, men ikke spesielt mye. Jeg drikker så og si kun vann, aldri brus. Jeg har drukket litt øl og skeiet ut av og til i helgene, men totalt har jeg likevel gått ned litt hver eneste uke. Jeg har heller ikke hatt noen negative bivirkninger, så for meg har lavkarbo fungert ekstremt godt!

Akkurat nå har jeg faktisk gått opp igjen noen par kg. men det har vært pga. jeg oppholdt meg et sted der jeg måtte spise vanlig kosthold (mye brødmat) i ca. en mnd. Men etter noen par dager hjemme er jeg endelig i ketose igjen.

__________________



Sist redigert av Kimsize : 03-11-11 kl 00:12.
Kimsize er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse -->Generell lavkarbo + trening Svar med sitat