Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-11, 06:44   #16
macadamia79
Medlem

Medlem siden: Jul 2011
macadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlys

Sv: Veik i kroppen

Opprinnelig lagt inn av mamma_møø, her.

Har gått på lavkarbo i omtrent en mnd, max 20 g karbo i døgnet. Men fremdeles føler jeg meg så ... fatigue ... veik ... svekket, liksom, i muskler og kropp. Trodde det skulle gå over etter hvert, men det har det ikke gjort. Jeg blir så fort fysisk sliten i kropp og knær og føtter og hode.

For ordens skyld: Jeg er i ekstremt dårlig form, har vært det lenge, men nå blir jeg helt pumpa og gåen i knærne av å gå opp en trapp med 20 trinn. Og det ble jeg ikke før lavkarbo-tiden. Og jeg er veldig trøtt og sliten, og å jobbe etter lunsj med noe jeg trenger å bruke hodet til er supertungt.

Kan det fremdeles være at kroppen skriker etter karbohydrater? Er det pga lavt blodsukker (btw: hva innebærer egentlig lavt blodsukker? Er det en følge av lavkarbo? I mitt hode er det det, men det er ikke sikkert det er sånn).

Andre som har disse erfaringene? Hva gjorde dere for å "bli bedre"?

Andrine, er det deg?