Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Godmorgen alle sammen. I dag stod jeg opp og fikk sønnen avgårde på skolen, og deretter krøp jeg til sengs igjen og sov to timer til - deilig. Kjenner at skuldrene senker seg litt bare ved tanken på at jeg skal være hjemme over en uke
Håper du ikke blir syk, Appelsinpiken! Flott at du setter i gang med forberedelser - det er igrunnen mer enn halve jobben! Finn noe å spise som du synes er enkelt og greit å ta med seg og samtidig smaker godt. Håper du snart får flyttet inn i nytt sted, så det blir litt hyggeligere for deg å komme på kjøkkenet!
Dollsine: Nå må ikke du stresse for mye, vennen, så du ender opp som meg Så bra at du passer på å få nok søvn hver natt, kjempeviktig å få nok hvile. Jeg har hatt litt søvnproblemer den siste tiden, tror det er en av grunnene til at kroppen nå bare ikke ville mer
Maria, så bra, flink pike!!! Det går lettere og lettere etter hvert som du bare kommer inn i vanen igjen! Og tusen takk for tipset om mama lupis lefser fra Norge - det var jo en kjempegod nyhet!!! De lefsene skal definitivt innføres når jeg er ferdig slanket, og da er det jo mye enklere om en kan kjøpe dem fra Norge isteden. Dessuten liker jeg å kunne støtte norske småbedrifter som satser på å innføre varer som gjør livet til oss som lever lavkarbo lettere.
I dag skal jeg en tur til healeren min, og da rusler jeg en tur i finværet samtidig tenker jeg, og så kommer datteren min på middag, så jeg får rydde litt så det ser ok ut Men utover det skal jeg bruke denne første dagen hjemme på å sitte med beina på bordet og prøve å senke skuldrene mest mulig...
|