Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-11, 10:58   #1007
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Så du det jeg skrev over?
Alkohol kan faktisk øke HDL-kolesterolet noe, antagelig fordi det er lettere blodfortynnende (?!). Sånn sett høres det fordelaktig ut. Hehe. Men ikke nok til å gi sånne utslag.

Alkohol kan gi ganske så store utslag på kolesterolet sa i allefall nevrologen jeg var hos en gang. Han hadde mine tidligere verdier foran seg som var fine, mens disse nye var bra mye høyere. Han spurte om jeg hadde drukket alkohol i helgen noe jeg bekreftet. Jeg fikk derfor beskjed om å komme tilbake for ny test allerede etter et par dager og da var testen ok igjen. Stress kan også øke kolesterolet. Selv om DU ikke føler deg stresset så kan kroppen likavel være det.