Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-11, 11:31   #5
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekur-plan

Opprinnelig lagt inn av wobblyface, her.

Hei..

Åja, jeg bare kopierte det hun skrev til meg egentlig.. Så du vil si at dette ikke er en ketolysekur? For jeg har vært veldig skeptisk til denne som fører til at jeg ikke vet om jeg burde bruke den eller ikke..

Ketolyse er en spesifikk kur, utarbeidet av Dr. Torkil Andersen. Det ketolysekuren og Atkins har felles, er at de begge er ketogene kurer. Greit å vite forskjellen, sier du Ketolysekuren vil du få råd som gjelder for akkurat den

Fettfaste ala det du beskriver er helt ukjent for meg, ante ikke at Atkins hadde noe slikt jeg

Hvordan spiste du tidligere når du ikke gikk ned? Hvor høy er du og hva veier du? Hvor lenge har du holdt på uten å gå ned?

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat