Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-11, 15:53   #1
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av
Question

Sjokoladeprinsens drøm

Jeg så i butikken i dag en ny sjokolade som het Sjokoladeprinsens drøm. Det er en [COLOR="rgb(75, 0, 130)"]glutenfri sjokolade[/color].

Det er 52,88g pr 100g karbohydrater, men det står at det er 8,4g sukker og 43,52 [COLOR="rgb(75, 0, 130)"]POLYOLS[/color]. Er dette noe man kan trekke ifra slik som sukkeralkohol?

Noen som vet noe om dette?

Lurer også på en annen ting. Kanskje noen av dere vet... I Nannas knekkebrød står det at det skal være KLI: Menes det krusakli eller hva det nå heter? (Det stod at det var laget av hvetekli. Er ikke det dumt for lavkarbo-folk da? Stod at det var 20g kh pr 100g) Finner ikke noe i butikken som heter bare kli. Lurer også på om noen vet hvor man får kjøpt fiberhusk. Og så lurer jeg må, er dette noe man trenger ofte ved matlaging? Er det lissom slikt som bakepulver?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat