Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-11, 16:52   #54
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Å, nei! Pepperkaker og marsipan i butikken!

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Åh, så mye "jeg har rett - BASTA!" det var i denne tråden. Nesten som å lese kommentarfelt på lavkarboartikler

Kan ikke jeg få ha rett da????

Uten sammenligning forøvrig... En eks alkoholiker drikker ikke ikke alkohyler, ei heller lettvarianter av alkohyler i jula bare for å kose seg litt når vedkommede vet at det ikke gjør godt for sinn og skinn sånn ellers i året.

Sukkeravhengighet blir jo ofte sammenlignet med andre rusmidler så hvorfor egentlig trigge seg selv med å lage mye søtt selv om det er av "lovlige" midler??

Og på lavkarbo snakkes det jo ofte om at man må prøve komme seg bort fra det at kos er synonymt med mat og spes søtt! Julekos kan være et stort puslespill eller Uno.