Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-11, 22:38   #4617
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

I dag har jeg slappet av. Var hos healeren en tur, og kjente det gjorde godt. Og så hadde jeg datteren min på middag og satt lenge og skravlet med henne etterpå. Til kaffekos til oss lagde jeg oppskriften under. Den var faaaaaarlig god. Brukte bare halvparten av sukrin-melisen og søtet resten med stevia vanilje. Vanskelig å ligge unna - bare til advarsel

Vanilje fudge
2 dl fløte
100 gram smør
4 ss sukrinmelis
1 ts vaniljepulver (eller mer for sterkere vaniljesmak)
Kok opp blandingen, og la den småkoke i 45-60 minutter. Kok den gjerne i teflonkjele, da trenger du bare å røre en gang i blant. Ta litt masse på en skje for å se om den er ferdig. Hvis massen stivner raskt i kantene, er den klar. Kle en liten brødform med bakepapir, og hell massen over. La den stivne i kjøleskapet.
Rut opp fudgen i passe store biter. Oppbevares i plast i kjøleskapet.

Dollsine: Bruk bare smør og olivenolje som du vet du tåler fram til utslettet er borte du, ikke innfør noe nytt! Høres ut som du har hatt en slitsom uke vennen, håper du får slappet litt av i morgen.

Natta alle damene mine

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat