Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Godmorgen alle sammen - ønsker dere en en fin dag!! I dag stod jeg også opp tidlig for å få sønnen på skolen, og så la jeg meg igjen og da sov jeg til halv elleve!!!! Føler meg nesten rundspilt fremdeles
Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.
Frokosten er inntatt og bestod av hjemmelaget knekkebrød og rekesalat. Ble egentlig ikke mett, jeg bare gadd ikke spise mer. Udo'sen gikk rett ned (tett etterfulgt av sanasol for smakens skyld). Har akkurat skrevet opp næringsinnholdet i knekkebrødet på diett.no, og syns faktisk måltidet hadde vært perfekt hvis jeg hadde blitt mett av det. Når jeg er inne i lavkarbo igjen så blir jeg kanskje det, men akkurat nå er kroppen min alt for innstilt på høykarbo.
Gi det noen dager, så går det over, piken! Husk det var du som en gang sa at sulten på lavkarbo føles bedre enn mett på høykarbo Det syns jeg var en genial beskrivelse som jeg stadig vekk siterer til mine venner
Jeg har ikke tenkt å gjøre så mye i dag heller. Har bestemt meg for å ta en dag av gangen, kjenne på kroppen hva den vil være med på og lytte til den. Blir sikkert en liten rusletur om oppholdtværet holder seg. Nå først skal frokost inntas, har ikke kommet så langt enda
|