Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-11, 13:44   #3
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Helsikkens svære overarmer

Armene mine er også store. Endel muskler, men også et godt grevinneheng der kroppen åpenbart synes jeg bør lagre "matpakken" min Jeg jobber veldig med å fortelle meg selv at det ikke gjør noen ting, og at det bare er jeg som ser det. Bah! På overkroppen (minus armene) er jeg blitt ganske slank, og både brystben og ribben antydes når jeg står rettoppogned. Siden kroppen min ikke hører på hvordan JEG helst vil være sammensatt vet jeg at dersom jeg går enda mer ned i vekt kommer brystkassen til å se ut som et beinrangel, mens armer/lår fremdeles er kjøttfulle. Hrumpfh!

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat