Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-11, 13:52   #26
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Sellerirot. Er det sesongvare?

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Kan hende det er bare her altså.Jeg er enig i at vi bør klage på sellerirota.Har du en mailadresse vi kan sende klage til?

Eg gjekk inn på Bama sine heimesider og sende inn førespurnad på eit skjema der. Fint om det er fleire som gjer det! Eg fekk faktisk svar frå dei. Ikkje heilt svaret eg ville ha, men som sagt, dersom fleire masar, kanskje det kan hjelpe.

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Bare et hjertesukk fra meg - fordi det irriterte meg :

Her mente damen på Rema at den hele kostet mer per kilo enn den oppdelte. Dette var tidligere i høst. Jeg tenker den i utgangspunktet er verdt mer, men siden det ikke er noe jobb forbundet med oppdeling og innpakning kjøper jeg ikke helt den forklaringen.. Den var bare feilmerket mente hun, det sto 17kr per stk. Men hele skulle de koste 38 kr per kilo. For det kom frem i kassen. Etterpå har jeg bare kjøpt i Sverige. 11 sek per kilo sist, og stor og fin rot.

For noko tull! Det er jo mykje mindre arbeid for dei å gi ut heil rot, tid- og pengesparande sidan dei slepp å dele den opp, bruke plast, legge den på eit brett etc. Det er også meir miljøvenleg å selge den heil! Sjekk kven som er distributør for den butikken og gi beskjed til dei om kva som skjer og høyr om det verkeleg er så teit.
Prisen i Sverige høyrest mykje meir normal ut! Godt de har det alternativet!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat