Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-11, 14:05   #18
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbobrød fra funksjonellmat - For godt til å være sant?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Den til funksjonell mat har jeg aldri prøvd - hadde tenkt jeg skulle bestille Tagatesse, så da skal jeg jammen bestille en pose og prøve Jeg er også ferdigslanket og har som Vibeke-67 brukt Møllerens. Men jeg spiser ikke brød/knekkebrød hver dag - rett og slett fordi jeg føler at det tar opp plassen til den "ordentlige" maten. Sånn sett liker jeg knekkebrødene best - da kan jeg ta etpar innimellom og slipper å tenke på at jeg må spise det opp før det blir dårlig

Bakte meg et knekkebrød for første gang i går, og det ble ca 8 kh pr 100. Jeg brukte bare sesamfrø, solsikkekjerner og linfrø, samt eggehvite. Vet du om eggehvite (dvs knekkebrødene) kan stå i romtemp. lenge? Blir det ikke mugg?

ps, gratulerer som ferdigslanket du også