Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-11, 14:34   #19
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbobrød fra funksjonellmat - For godt til å være sant?

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Bakte meg et knekkebrød for første gang i går, og det ble ca 8 kh pr 100. Jeg brukte bare sesamfrø, solsikkekjerner og linfrø, samt eggehvite. Vet du om eggehvite (dvs knekkebrødene) kan stå i romtemp. lenge? Blir det ikke mugg?

ps, gratulerer som ferdigslanket du også

Takk - det er godt

Jeg baker Nannahs knekkebrød (har ikke oppskriftslink her og nå, men et kjapt søk burde gi deg treff høyt oppe - veldig populær oppskrift). Er helt sikker på at de er skikkelig tørre før de tas ut av ovnen, og helt kalde før de legges i metall-kakeboks. Mine holder i ukesvis - ingen mugg, nei

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat