Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-11, 14:49   #7
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Vondt å trene med lavkarbo - Stavanger Aftenblad

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

Så interessant å lese. Fint at det blir litt fokus på lavkarbo vs trening og ikke bare slanking.
Hvor gammel er guttungen din, BenteR?

Eldste sønnen min spiser litt brødmat, men alltid proteinrikt og vi sparer ikke på fettet heller. Han er 10 år og tynn som en strek, men sterk og rask. Går på trening 2-3 ganger i uka og har begynt å spille kamper. Jeg som ikke har vært flink til å trene etter at barna kom blir parkert av han med en gang. Han er altså så sterk både i fysikk og kondisjon! Nå er vel ikke det helt uvanlig for en tiåring i aktivitet hele dagen uansett, jeg vet.... Vet ikke hvor mye karbohydrater han spiser på en dag, men han er jo ikke helt høykarbo heller. Skal jammen regne på det - men bare for at det kunne vært morro å se. Resten av familien er også brød, potet, og ris-spisere... (dessverre... mannen er ikke helt med på å legge om helt)

Stor guttunge; han er 26 år

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat