Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-11, 18:10   #23
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Sjokoladeprinsens drøm

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg går jo på Primal Blueprint. Der er 150g karbohydrat øverste veilendende grense for vektvedlikehold, og man er veldig mye mer opptatt av hva man spiser (så økologisk, basert på rene råvarer, vilt som mulig og helt uten e-stoffer eller melvarer). Dermed har jeg mye større spillerom enn deg mhp karbohydratene.

Sånn rent praktisk forsøker jeg å ikke spise søtt til hverdags untatt litt frukt eller bær. For meg er det mest effektivt å ha et hverdagskosthold som ikke har mye søtsmak.
Jeg skeier ut med mørk sjokolade, enten kjøpt eller hjemmelaget. Lager jeg "søte saker" så forsøker jeg å benytte dadler, uraffinert (lysebrunt)sukker, honning, xylitol eller sukrin.

ok, takk for tilbakemeldingen

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat