Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-11, 21:33   #52
Alynna
Seniormedlem

Alynna sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Farlig å bruke Cocosa Ekstra Virgin å steke i?

Så et annet sted, at du blir litt sliten av å tenke på alt dette med riktig og feil osv... Skjønner deg godt! Kos deg med fettet. Jeg har forsøkt å svare på spørsmål etter beste evne utifra det jeg har fått med meg fordi du er oppriktig interessert i å få til ting (synes det er bra at du spør så mye), men man trenger ikke å være en vandrende databasetabell heller

Ville fokusert mer på å nyte all den deilige maten som finnes lavkarbo. Spiser du friske sunne fargerike grønnsaker og bær, ost, og fett og magert kjøtt som du vil, og evt. tar bryet med å lage noe godt med krem e.l. til dessert, så kan du leve ganske bra og bekymringsfritt.

Siden du er på ketolyse er det selvsagt en del å lære om sukkerfeller i starten. Men man trenger ikke en mastergrad i biokjemi for å lykkes! Spis det du liker, du

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat