Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-11, 21:42   #1
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Hva har du spist i dag?

Jeg har sett flere tråder her om "hva har du spist til frokost, til lunsj, til middag og til kvelds". Og de trådene er kjempefine som tips. Men jeg syns det hadde vært interessant og sett hva folk som lever ketogent, spiser i løpet av en hel dag. Slik at jeg og andre kan få tips. Vet ikke om noen syns dette er interessant da, men jeg prøver.

I dag har jeg spist:

Frokost: Eggerøre av 3 eggeplommer, litt fløte, isbergsalat og litt rømme.
Lunsj: 570g blomkålsuppe ala Helstrøm. Litt valnøtter.
Middag: 1 ½ laksefilet med litt hjemmelaget pesto og 2 ss rømme.
Kvelds: 50g hjemmelaget knekkebrød av linfrø, solsikkerkjerner, sesamfrø og eggehvite med majones, agurk, salami og kokt skinke. En tallerken blomkålsuppe.
Kvelds nr 2: Salat med litt reker og tzatziki.

Kommentar: I dag har jeg spist mye, men er fortsatt sulten. hm...

Sist redigert av Marella77 : 04-11-11 kl 23:04.
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat