Sv: Farlig å bruke Cocosa Ekstra Virgin å steke i?
Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.
Så et annet sted, at du blir litt sliten av å tenke på alt dette med riktig og feil osv... Skjønner deg godt! Kos deg med fettet. Jeg har forsøkt å svare på spørsmål etter beste evne utifra det jeg har fått med meg fordi du er oppriktig interessert i å få til ting (synes det er bra at du spør så mye), men man trenger ikke å være en vandrende databasetabell heller 
Ville fokusert mer på å nyte all den deilige maten som finnes lavkarbo. Spiser du friske sunne fargerike grønnsaker og bær, ost, og fett og magert kjøtt som du vil, og evt. tar bryet med å lage noe godt med krem e.l. til dessert, så kan du leve ganske bra og bekymringsfritt.
Siden du er på ketolyse er det selvsagt en del å lære om sukkerfeller i starten. Men man trenger ikke en mastergrad i biokjemi for å lykkes! Spis det du liker, du 
Ja, tusen takk Alynna! Du har virkelig svart meg godt, og setter veldig pris på dette!!! Jeg får prøve å fokusere på godene, fremfor reglene om du skjønner... Ang. sukkerfeller, så har jeg stort sett holdt meg unna sukker. har spist krem med sukrin to ganger, ellers bare litt kremfløte med sukker i. Men jeg må utvide menyen snart kjenner jeg, har blitt ganske lei av maten jeg spiser...
|