Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-11, 22:30   #12
Engledans
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor "farlig" er gryterett?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Jeg er helt enig med de som sier at litt gryterett en dag i et 9 mnd perspektiv helt sikkert ikke betyr noe.

Men rent personlig tenker jeg på en helt annen måte: Når en slik situasjon dukker opp, tenker jeg: Er det verdt det??? For meg ville definitivt ikke en Toro gryterett vært verdt det. -Men det er jo selvfølgelig smak og behag.... Det er kanskje det du må gjøre opp med deg selv, er maten du får og situasjonen du skal være i verdt den utskjeielsen. Hvis svare er ja, så gir det seg jo selv. Hvis svaret er nei, ville jeg heller tatt med noe mat selv. Hjemmelaget biff stroganoff eller annen hjemmelaget lavkarbo gryterett med masse kjøtt, grønnsaker og rømme/fløte, smaker jo myyyye bedre enn posegryte
Lykke til, uansett hva du velger

Jeg er såååå enig, som om jeg skulle skevet det selv.Det er den tankgangen som gjør at jeg i de 9 månedene har rørt hverken en liten ting fra ungenes godtepose, eller et ørlite stykke vanlig kake i selskap.For det er virkelig ikke verdt det.....og det er jeg stolt over, for jeg har slitt med tvangsspising og trøstespising i over 20 år.og har vært en sucker for søte ting....
Det går en sånn liten fanden i meg og, vil ha respekt og anerkjennelse for den jobben jeg har gjort de siste 9 månedene. Hadde jeg hatt cøliaki eller noe annet, hadde det vært helt anerkjent at jeg tok med eget......tror nok publisiteten på lavkarbo har ødelagt litt altså, folk leser litt her og litt der, og har egentlig ikke peiling på hva det går ut på.grrrr....