Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-11, 01:08   #17
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Vondt å trene med lavkarbo - Stavanger Aftenblad

Jeg spiser også samme mat som før, jeg har bare fjernet alt med sukker, korn, ris og poteter i........
Siden jeg i tillegg til diabetes 1 også klarte å bli insulinresistent (selv om jeg sliter med og få BMI over 18), så passer det meg perfekt og ligge under femti karber pr dag, hvert måltid består av fem til ti karber og jeg har alltid godt med fett i maten siden det fører til at karbohydratene ikke fører til for store topper i blodsukkeret mitt. Mine karber kommer hovedsaklig fra grønnsaker + litt bær + fete meieriprodukter og nøtter.

De andre i familien lever også lavkarbo, de ligger nok noe nærmere deg i karbemengde, men alt under 150 er lavkarbo, så de lever utvilsomt et godt liv med sunn og ren mat, og de er alle godt innenfor lavkarbo-grensen.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat