Tråd: Jente 15 år
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-11, 20:27   #46
Modezty
Seniormedlem

Modezty sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Alder: 56
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jente 15 år

Jeg vil også få lov til å presisere at du er normalvektig. Hvis du ønsker å definere kroppen din ville jeg gjort som du har fått råd om tidligere i tråden: kutte hvitt mel, poteter, ris, pasta i det daglige. Dropp brus og godteri, med unntak av 1 dag i helgen hvis du må.

Jeg ødela min ungdomstid på å være så overbevist om at jeg var feit, når jeg nå i ettertid ser at jeg nok bare fikk kvinnlige former tidligere enn de andre jentene på min alder. Det er litt trist å huske hvordan det påvirket selvtilliten min.

Kos deg i hverdagen. Se deg i speilet og fokuser på de gode sidene dine, og smil til deg selv. Høres teit ut, men det fungerer faktisk.

Begynn gjerne med å trene noe du liker, men husk å balansere - ikke la kropp bli hovedfokuset. Jeg veide omtrent det samme som deg når jeg var i den alderen, og ble etterhvert en jo-jo slanker som la på meg flere kilo for hver gang...