Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-11, 14:35   #507
LadyLike
Gjest

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Tusen takk for gode ord!

Jeg gir ikke opp nei....det kan du være sikker på, men det er frustrende å ikke helt forstå. Samtidig har de siste dagene gitt meg noen svar og skuldrene er litt mer på plass igjen... hehe. Tante rød kom i går og vekta har pekt noe nedover igjen siden skrekktallet på onsdag.

Muskler ja...hehe. Mulig jeg trener f o r mye. Noen ganger tenker jeg det. Jeg har allerede unnagjort 800minutter med trening siden vi startet november og i går var jeg med på 4 timers zumbamaraton.

Kroppen er rar og gjør litt som den vil. Mulig jeg etterhvert må begynne å se på hvor mye jeg egentlig spiser i forhold til trening, for jeg kan vel innerst inne kjenne på at det er en sjanse for at jeg spiser for lite.

Håper dine dager er gode! Fortsatt god søndag!

Det at tante Rød kom er jo egentlig svaret på spørsmålet ditt om hvorfor du gikk opp i vekt!

Ellers må du minne deg selv på hvor mye du har gått ned på ganske kort tid!! 15kg jente, det er sinnsykt bra jobba!

Jeg driver fortsatt og surrer rundt ve 83.2kg og 82.2kg...det går litt opp og litt ned. Jeg har vært litt mindre flink i det siste pga mye jobb for meg og gubben, så det har vært litt mer karbomat.

Svar med sitat