Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-11, 21:41   #16
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Sug på ettermiddag/kveld

Med brødmåltider er det mye lettere å komme opp i kalorier, men nå sier jo hovedinnlegger her at det spiser hun ikke. Og de rettene jeg skrev over her er tatt fra økonomimeny, den man kan velge selv, uten brød. Så fort gjort er det å havne under 1000kalorier i døgnet. De anbefaler faktisk 1100-1400kalorier står det på hjemmesiden.. Og jeg vet at med min vekt hadde ikke 1100kalorier vært nok.
Det er ikke noe feil med maten fra SDS, men jeg liker ikke at den er søtet så mye og at de ikke oppgir kalorier i bestillingsmenyen når man skal velge, for det er så fort å få for lite energi i maten.
Poenget er jo at noen får søtsug så man det bunne i både litt mye søt mat og litt lite energi i maten, i tillegg til at som vi alle vet kan vi jo være ekstra sultne i overgangen.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat