Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-11, 22:57   #20
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

Så noen rundstykker jeg ville teste ut her http://kjernesunn-nordkvinne.blogspo...ndstykker.html som så enkle og gode ut, og som man kan ha deilige solsikkefrø oppi som jeg liker. Om dette også smaker omelett-tull så kan jeg alltids gå tilbake til Karins brød og lage rundstykker.

Har du prøvd Karins brød? Er det så godt som alle vil ha det til? Jeg fikk lyst til å prøve det ut, men er redd for at alle lavkarbobrød er sånn stopper for vektnedgang for meg. Er også i tvil om alle de tingene i brødene er bra for kroppen. Vet alt for lite om fiberhusk, sojamel, glutenmel osv,osv....

....Kitchen-aid stekepanner som kostet en hundrings hver i USA

Er dette en mye bedre stekepanne enn andre panner? Hvor selges de i Norge?

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

Likner litt på det jeg spiser en dag da jeg er sulten. Noen dager er man mer sulten enn ellers, , og lek fritt da med det du har til rådighet. Suppen kunne hatt mer fløte eller proteiner i form av reker, kreps, hummer eller noen typer fisk.

Er egentlig superimponert over over hvor mye god mat du lager allererde, på et kosthold du ikke er vant med på ketolyse enda. Mulig du er dødslei av å å lese opp og ned, men du vet veldig mye mer enn de som faller av etter noen uker, og det vil betale seg på sikt. Det du spør om, og undersøker, vil betale seg i form av en ny kropp, mer energi, et stabilt blodsukker, og et sunt liv til syvende og sist. Det blir kanske litt jobb, men det er verdt det!

P.s. hadde vært artig å samles en gjeng der vi lager en god ketolyse-middag og inspirerer hverandre, en gang i måneden. Bare en sånn artig tanke.

Tusen takk, så artig å høre at du er imponert! hehe. Er jo alltid artig å høre slikt, man føler jo seg ikke så imponerende i seg selv om du skjønner... Elsker akkurat dette ordet! Jeg er super imponert over all kunnskapen du har!! Og så fint at du deler med slike som meg Ny kropp og mer energi, et stabilt blodsukker og et sunt liv er også herlige ord!!! Jeg har nå gått ned 7 kg på 4 uker, og er fornøyd med det. Det verste er at det stort sett har vært ganske lett! Det vansligste har vært å sette seg inn i nye tankemønstre. Men er veldig motivert stort sett, og har ikke sprukket ennå. (..Utenom noen spruter med krem og noen tyggis). Jeg ser frem til fremtiden. Savner livet som slank, og syns det er spennende å være på veien tilbake til fortiden, som er fremtiden!!! hehe, var ikke det fint sagt så vet ikke jeg!!

Den tanken din om å treffes en gjeng over en Ketolysemiddag, hørtes veldig koselig ut, men må fortiden se det an litt. Min mann har fått seg ny jobb, og han jobber døgnet rundt, og jeg er stort sett alene hele tiden med barna, så da må jeg fokusere på krefter rundt dette om du skønner. Men hvem vet... Ønsker deg en fin kveld videre!!