Noen som gidder å sende meg litt motivasjon?
Har lest gjennom nesten alle Mat&Helse-bladene mine nå, der står det jo en hel del om OE og andre lignende kostholdsfilosofier.
Nå har jeg jo egentlig bestemt meg for å prøve dette ut, kanskje ikke slavisk men litt etter Skaldemans anbefalinger (orker ikke å pugge tall, holdt jeg på å si).
Idag har jeg spist en god frokost, som jeg tror er ganske bra:
2 speilegg stekt i masse meierismør, lagt oppå hverandre med ost og 2 tomatskiver mellom, 6 lange strimler stekt bacon og 0,5 liter vann.
Men så sitter jeg nå og drømmer om jule-nektarinene, og tenker "frukt er jo så sunt", men jeg vet jeg bør holde meg unna! Sitter og tenker på lavfett/høykarbokosthold der jeg kan "fråtse" i frukt. Men der kan jeg jo ikke spise masse deilig smør, rømme, fløte, kjøtt, ost osv. 
Æsj, jeg trenger noen motivasjonsvibber for å klare dette her. Herregud, jeg MÅ jo klare det! Det er FRUKTEN som gjør det vanskeligst, og tanken på at den jo egentlig er sunn og spekket med vitaminer, jeg klarer ikke begrense meg om jeg først begynner! Poteter, pasta, ris og brød er INTET problem, det bryr jeg meg ikke særlig om.