Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-11, 13:13   #7
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny med lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Tia Maria, her.

Hei igjen.

Så føler jeg meg tung i hodet, rar smak i munnen... er jeg på rett vei? Blir spennende med vekta i morgen...

Hei Tia Maria. Jeg er selv ny her, har holdt på i snart en mnd. Jeg tipper at du er i Ketose nå, siden du føler deg tung i hodet, samt har rar smak i munnen, og fordi du holder deg på så lite karbo pr dag. Jeg følte meg helt elendig rundt en uke etter start, men gikk heldigvis over for min del. Lykke til viderer. Tips mot tungt hode... som funket for meg... Valnøtter.