Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-11, 18:20   #28
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem

<insert_scary_name_here> sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Jeg hater grønnsaker

I og med at det finnes så utrolig mange ulike grønnsaker, som smaker så utrolig variert, blir det litt "barnslig og trassete" for meg å si så bastant at man ikke liker noe som helst av grønnsaker. Du får bare overse det jeg skriver om du mener jeg er for krass eller har misforstått noe, men det er bare min mening...

Liker du potetgull, så kan du prøve å fritere sellerirot. Liker du lasagne kan du prøve med squahlasagne. Det finnes så ufattelig mange varianter du kan lage, om du bare vil er jeg bortimot HELT sikker på at du finner noe du liker. Om som noen andre har skrevet, smak er en tilvenningssak. Du lærer deg ikke å like noe ved å bare rynke på nesa når du ser, og ikke faktisk smake på det.

For min egen del - jeg har vokst opp med at blomkål, brokkoli, gulrøtter og poteter blir kokt i hjel, sånn omtrent så det bare blir en vassen graut... Så jeg har sagt at jeg ikke liker det. Men når jeg får tilberede det selv på "ordentlig" vis, er det godt. Men det var en liten barriere å komme over.