Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-11, 18:36   #11
kitekatt
Medlem

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Alder: 49
kitekatt er på en erverdig vei

Sv: Dårlig form etter jeg startet på lavkarbo

Takk for svar. Mitt mål er å gå ned til 56-57 kg som jeg veide for et par år siden, og trivdes med. dette er normalvekt for meg og min lette benbygning. Selv om vekta ser lav ut nå, har jeg fett rundt mage, rumpe og lår med gode valker på ryggen Så jeg SER ikke normalvektig ut, men lubben.

Jeg har holdt på i to år nå med å telle kalorier, spise magert etc, uten at det har hjulpet meg noe særlig, derfor var det jeg tenkte at en annen sammensetning i kostholdet kanskje ville være heldig for meg. herregud, med alle lettproduktene jeg hadde i meg lå jeg høyt på karbolista, så det forklarer jo mye...samtidig; spiste jeg bittelitt matfløte, sjokolade eller skled ut med pizza en dag, gikk jeg kjapt opp nesten 2 kg. Mest vann antar jeg, da jeg sliter mye med det. Derfor prøver jeg dette nå. Og all respekt - jeg vet at mitt problem er en bagatell ift. mange andre sitt, men etter å ha pint meg selv med magert, magert, magert uten resultater, ønsker jeg nå å gå ned disse kg, så jeg passer i de fine kjolene mine, kan ha olabukse på meg uten masse valker som tyter ut på siden og ryggen.

kitekatt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/ Ketose Svar med sitat