Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-11, 20:02   #24
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny med lavkarbo

Noe som har lest denne? Stemmer dette?
http://www.falcktrading.com/article....2954088&x=7648

I denne artikkelen står det:
"Oppdretslaks og Omega-3

Nå kommer det jeg har ventet på i alle år, når det gjelder lakseoppdrett på Vestlandet og i resten av verden. Jeg har valgt å kalle det laksegalskap, som tilsvarer det vi kaller kugalskap. Egentlig er det menneskegalskap, da det er å drive laks i konsentrasjonsleire, noe vårt helsedepartement og vår fiskeindustri velger ikke å forstå.

Det som amerikaske leger nå har funnet ut, er at forholdet mellom Omega 3 og Omega 6, som skal være i forhold 2:1, ikke lenger er det, da fôret til kuene og laksen er blitt totalt ødelagt, så nå er forholdet 1:21, noe som gjør at sykdommer blomstrer om kapp, i det rene Norsk Tipping-tempo. Er det rart vi har sykehuskøer, med milliardomsetning av oppdrettslaks og rødt kjøtt?

Hvordan pengegaloppen overstiger interessen til våre helsemyndigheter, er lett å forstå. Ofrene blir lidende, som våre Afghanistansoldater."